Waar
Wat
Gegevens
Overzicht

Storing, klacht of vraag

Stel je vraag

Een storing, klacht of vraag aanmelden doe je gemakkelijk online. We koppelen jouw melding en postcode direct aan de juiste afdeling, zodat je sneller geholpen wordt. 

Wat kan je direct aanmelden?

  • Illegaal gedumpt afval in de straat of naast een verzamelcontainer
  • Ondergrondse container is vol, defect, kapot of heeft een storing
  • Openbare prullenbak op straat is vol of kapot
  • Niet opgehaalde takken, snoeiafval, papier of grofvuil
  • Storing in de Omrin Afvalapp
  • Alles over containers: van het aanvragen van een extra of nieuwe container als die stuk is, in de wagen is gevallen, kwijt of gestolen is.
  • Let op: Afhankelijk van het beleid van je gemeente kan je andere opties hebben. Kom je er niet uit, dan staat onze klantenservice SYP altijd voor je klaar

Klantenservice SYP

Heb je een vraag of opmerkingen en wil je een van onze medewerkers spreken? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mail ons 0900 210 0 215
Klantenservice SYP

Was je misschien hiernaar op zoek?

Omrin Afvalapp

Milieustraten

Tips om afval te scheiden