Onderzoek Klanttevredenheid 2020
Geplaatst op: 19-01-2021Wanneer en waarom?
In december 2020 hebben wij onze klanten een digitaal enquêteformulier toegestuurd. Het doel van deze enquête was om de mening van onze klanten te peilen over Omrin Bedrijfsafval, onze dienstverlening en aanverwante zaken. Ook voor tips en suggesties was er ruimte in het onderzoek.
Het onderzoek
De vragen die we in het onderzoek aan onze klanten hebben voorgelegd, hebben betrekking op waar Omrin Bedrijfsafval voor staat. Dit hebben we verdeeld in de volgende onderwerpen:
- Duurzaamheid
- Optimale dienstverlening
- Communicatie
- Degelijkheid en betrouwbaarheid
- Innovatie
- Kwaliteit
In 2019 hebben we ook een Klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Toen scoorden we een algemene gemiddelde beoordeling van een 7,8. We zijn er trots op dat de algehele beoordeling in 2020 is uitgekomen op een:
"Highlights"
Zonder al te uitgebreid in te gaan op alle uitkomsten lichten we hieronder de opvallendste zaken eruit:
- Onze klanten vinden duurzaamheid net zo belangrijk als wij. Het fossielvrije rijden (op groengas uit afval) wordt erg gewaardeerd!
- Communicatie blijft een punt van aandacht. Hier zijn goede stappen in ondernomen en we blijven hieraan werken.
- De geënquêteerden bevestigen dat wij staan voor degelijkheid en betrouwbaarheid. Dit doet ons goed. Ook ons materieel wordt als degelijk en betrouwbaar beoordeeld.
Qua innovatie hebben we ten opzichte van het vorige onderzoek de stijgende lijn te pakken. Zo is het aantal gebruikers van de Omrin Bedrijfsafval aanzienlijk app toegenomen, alsmede de beoordeling van deze app.
En nu?
Een 8,0 is zeker een mooi cijfer! Maar, bescheiden als we zijn: we willen meer! Daarom blijven we werken aan verbetering. We nemen de antwoorden, tips en aanvullingen van onze klanten onder de loep en zullen hier vervolgacties aan koppelen.
Klanten die hebben aangegeven dat we ze mogen benaderen naar aanleiding van het onderzoek, kunnen binnenkort door één van onze medewerkers gebeld worden of misschien is dat al gebeurd. Indien de situatie daarom vraagt, zullen we een afspraak inplannen om één en ander nader te bespreken en uit te werken.
En voor u geldt: als er iets is, als u nog tips hebt of suggesties, wanneer u nog iets te binnen schiet, hebt u vragen, klachten, of wat dan ook? Laat het ons weten! Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer (0513) 614 528, per e-mail verkoop@omrinbedrijfsafval.nl en op deze website vindt u op diverse plaatsen formulieren om met ons in contact te komen.
Wij willen alle mensen die de moeite hebben genomen de enquête in te vullen heel hartelijk bedanken voor hun tijd en input!