Onderzoek klanttevredenheid
Geplaatst op: 15-07-2019Wanneer en waarom?
Begin april 2019 hebben wij onze klanten een digitaal enquêteformulier toegestuurd. Het doel van deze enquête was om de mening van onze klanten te peilen over Omrin Bedrijfsafval, onze dienstverlening en aanverwante zaken. Ook voor tips en suggesties was ruimte in het onderzoek.
Wij willen alle mensen die de moeite hebben genomen de enquête in te vullen nogmaals heel hartelijk bedanken!
Het onderzoek
De vragen die we in het onderzoek aan onze klanten hebben voorgelegd, hebben betrekking op waar Omrin Bedrijfsafval voor staat. Dit hebben we verdeeld in de volgende onderwerpen:
- Duurzaamheid
- Optimale dienstverlening
- Communicatie
- Degelijkheid en betrouwbaarheid
- Innovatie
- Kwaliteit
Op al deze punten scoorden we een totaal gemiddeld rapportcijfer van een:
"Highlights"
Zonder al te uitgebreid in te gaan op alle uitkomsten (een gedetailleerd verslag kunt u bij ons opvragen) lichten we hieronder de opvallendste zaken eruit:
De ondervraagden vinden duurzaamheid minstens zo belangrijk als wij. Het fossielvrije rijden (op groengas uit afval) wordt goed gewaardeerd!
Voor onze dienstverlening scoorden we een dikke voldoende. Daar zijn we enorm trots op!
Wat de communicatie betreft zien de geënquêteerden wel verbeterpunten. Deze zien wij ook. Met alle (nieuwe) communicatiemiddelen die er op ons pad komen, heeft dit ook voortdurend onze aandacht.
Onze afvalcontainers worden gezien het cijfer als degelijk betiteld.
Qua innovatie valt er nog winst te behalen. Bijvoorbeeld: hoewel een flink aantal klanten al gebruikmaakt van de Omrin Bedrijfsafval app, zitten er in deze app nog wel verbeterpunten.
Met een algemene beoordeling van een 7,8 is Omrin Bedrijfsafval dik tevreden.
En nu?
Met een 7,8 kunnen we tevreden zijn (immers het is voldoende), maar dat zijn we zeer zeker niet! We werken continu aan verbetering en nemen de antwoorden en tips van onze klanten ter harte.
Klanten die hebben aangegeven dat we ze mogen benaderen om een toelichting te geven op de uitkomsten van het onderzoek, zullen binnenkort door één van onze medewerkers gebeld worden of dit is inmiddels al gebeurd. Indien de situatie daarom vraagt, zullen we een afspraak inplannen om één en ander nader te bespreken en uit te werken.
En voor u geldt: als er iets is, als u nog tips hebt of suggesties, vragen, klachten, of wat dan ook? Laat het ons weten! Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer (0513) 614 528, optie 2, per e-mail verkoop@omrinbedrijfsafval.nl, WhatsApp 06 30 75 86 25 en op deze website vindt u op diverse plaatsen contactformulieren.
Nogmaals heel hartelijk dank dat u uw mening over Omrin Bedrijfsafval met ons wilde delen!